BERSAME SELAMENYE..

Daisypath Anniversary tickers

HEPI BESDAY LUQMAN

Lilypie Kids Birthday tickers

HEPI BESDAY IKHWAN

Lilypie Fifth Birthday tickers

Saturday, December 11, 2010

Selamat Pengantin Baru Ecah...

slmt pengantin baru ye ecah...semoge kekal bahagia hingga ke akhir hayat..
ecah ni kwn 1 kg aku...1 skola rendah n skola menengah..
time skola rendah 1 kelas, tp seingat aku, time skola menengah xpenah 1 kelas kot..he3..lupe lak..
alhamdulillah..dh slamat dh ko jd isteri org ek..
moge dpt menempuh alam perkahwinan dgn sabar..
n dkurniakan anak2 yg comel..
tp sorila coz aku dpt dtg mlm berinai je..
esoknye ahad tu aku ade kenduri len plak, bwk mertua g umah sedara..
tp cmanepun seboleh2 nye aku dtg gak w/pun sekejap..
ble lg nk jmpe kwn2 kn? time2 camni jela..
mlm tu pun kebetulan ujan, luq2 masuk kete je tdo..
smp je umah ecah, luq2 tdo lg, xbgn..penat sgtla tu..
salu klu g mane2 ttdo dlm kete ble dh smp die bgn..tp ni xpulak..
pas mkn2, bg luq2 kt papa aku masuk jmpe pengantin..
cantik ko ecah..sempatla amik gmbo bang sekeping 2..
dh tu blkla..dlm kete pun luq2 tdo lg..smp umah pun tdo je...smpla pg..
harap gak ko suke la adiah yg xseberape tu ek..
dpt gak tgk ko jd pengantin..pasni turn sape lak ek..
aku teringin nk mkn nasik minyak kwn2 ni..
jgn lupe jmput aku ok..
insyaallah, jauh ke dkt ke, klu xde aral smpla aku..
so, kpd kwn2 yg aku xdpt dtg umah korg tu..maap bebykla ek..
mybe mase tu ade hal n salunye bdouble jmputannye..heeee




tgk tu...lenanye luq2 tdo...



aku wif ecah..


pengantin baru..

9 comments:

alexayussida said...

santekk baju pngntin^^

slmt pngtn baru utk die

Hafida Amy said...

haah..itam putih..santek kn..
ok, tq..

.:. SyazMaa .:. said...

slmt pengantin baru fida.... eh2... silap2.... slmt pengantin baru ecah.... heeee (^_^) comel.

Hafida Amy said...

heee..tq2..cam nk pkai bj pngtin lg la..kte ke yg comel? hik3..

Unknown said...

lawa la pengantin

Azian Elias said...

Jarang pengantin pakai hitam putih kan.. now dah jadi trend. Kalau org dulu2 sure tak bagi..

Hafida Amy said...

alinac lover: he3..tq bg pihak die..
yan: tul la kak, org2 dlu mang xbg kn, cam nk bkabung katenye..tp cantik je..he3

kaki KARUT said...

selamat pengganti baru...
kiut gak..
hihi

Hafida Amy said...

kaki karut: he2,tq..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...