BERSAME SELAMENYE..

Daisypath Anniversary tickers

HEPI BESDAY LUQMAN

Lilypie Kids Birthday tickers

HEPI BESDAY IKHWAN

Lilypie Fifth Birthday tickers

Wednesday, October 27, 2010

KIsaH Suka DukA @ pAHanG


22/10/10 - aku n fmily (fmily aku, engah n alang) berangkat ke Pahang utk menghadiri majlis perkahwinan c mon kt umah sblh pengantin lelaki plak..sblm tu mak n k ude dh gerak dlu pg tu..~ yg x g cume abh n fmily along je.. blk keje tu, kemas2 n terus jln..kitorg 3 fmily ni gerak dr banting jam 8.30mlm cmtu..pjlanan bjln lancar n kitorg stop 2x je kt rnr..smp tmp yg dtuju jam 12.30mlm..nk masuk situ jln cam sunyi skit sbb n c mon ade ckp jgn smp memlm sgt coz jln bkabus n byk lembu..mooooo...heee..kitorg tdo kt Mercu View Resort..2blk..1 utk laki n pmpuan..tp blknye bsambung, so senang skitla kn..smp tu aku mkn dlu lauk yg dbekalkn oleh knduri mlm tu n tdo..luq2 tgk rmai2 tu nk men2 jela..xleh jd..gelapkn blk, br la nk tdo...

23/10/10 - pepagi dh bgn dh..sbb luq2 pun dh bgn..kemain sonok lg, celik mate je kt tmp len kn..men2 jela..siap nk masuk dlm lemari bj lg..adoyai.. ~ ibu pun masuk skali sbb nk bg die mkn..huhuhu..ade cite sedih pg tu..huwaaaa...nangis dlu n sori luq2 cyg..akupun xtau cmane leh lalai jap n sgt le rase bslh..luq2, sok bc blog ibu ni jgn mara tau..time tu aku tgh suap luq2 mkn..besela xduk diam kn..die pun elok jela men2 ngan k atul nye..time tu alang tgh iron bj n aku pasan alang dh bgn n sangkut bj die tu.. ~so, dlm pale pun pk dh setel iron bj la kn.. ntah ble ke masenye, luq2 pun g kt tmp alang aku iron bj tu..lmbt skit je..tgk luq2 dh pegang iron tu..memule aku igt xkene sbb die xnangis. upenye pastu meraung le..adus..sian die.dh la xbwk ubt2 ape..yg terpikir adelah planta je..ubt gg pun leh sbenanye tp x igt ape dh..terus lumur2 kt jari yg kene tu n pujuk2 luq2..huuu...mesti sakit..menyesalnye aku..pastu jap je nangis, dh lupe men2 blk..aku belek2 jap tu tgk dh menggelembung..ala..igt xjd ape2..huuu..bblk ke cite asal, pastu kitorg siap2 nk g kenduri n gerak dr resort kul 11.30pg, dlm 20minit smp umah pengantin ye..otw nk g sane pun nyaris2 nk xcident..adui..bderau darah den..abg kate die xnmpk signal kete dpn n simpang kecik sgt..xpela..tp alhamdulillah sume slamat..smp je tmp di tuju kitorg g umah jiran yg c mon tumpang mekap + siap2..dh tu ikut pengantin berarak le..smp je masuk umah n berinaikn pengantin, bgmbo2 pastu mkn...nyum3..dh mkn, sblm blk bgmbo lg..kul 2.30ptg chow chin cau..kunun otw blk nk le singgah mane2, tp ujan pun turun..xpela len kali je g jln2, lgpun lum gaji kn..kitorg stop pun kt rnr n g mkn kt cyberjaya je..smp kt umah mak awal...kul 8.30pm pastu bum tdo la..heeeee..abis..


luq2 duk dlm lemari..huuuu

tgn yg sakit..cian kn..

resort yg diduduki...

bgmbr bsame pengantin..

luq2 wif papa..

luq2 tomei..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...